AVNEY YESOD

חיפוי קירות בבריק בעל מראה עתיק אך יוקרתי

 

בריקים לחיפוי קירות נחשבים לפתרון אסתטי מרשים וייחודי המעניק לבית עיצוב אלגנטי ויוקרתי. יש מבחר גדול של בריקים לחיפוי קירות פנים וחוץ וניתן לרכוש גם בריקים מפירוק ובריקים עתיקים לחיפוי קירות אשר מעניקים מראה מרהיב ואותנטי למבנה.

את הבריקים מפרקים מבניינים העומדים בפני הריסה, במיוחד בניינים ישנים ברחבי אירופה וממבנים שונים כמו מפעלים שנבנו בבריקים. בריקים עשויים לרוב מחמר. בריקים  מגיעים בצורת לבנים בגודל זהה פחות או יותר במגוון רחב של גוונים וטקסטורות.

שדרוג העיצוב בבית

בריקים עתיקים לחיפוי קירות הינם דרך נפלאה לשדרג את עיצוב הבית או לחפות קיר מסוים בבית על מנת לעצבו מחדש ולהעניק לבית מראה מרשים ואלגנטי. הבריקים תורמים למראה כפרי בסגנון אירופאי שמעניק אווירה נעימה וחמה והם משתלבים בכל סגנונות העיצוב לכן גם את הבית מעוצב בסגנון מודרני ניתן לבחור בריקים עתיקים או בריקים מפירוק בגוונים התואמים לעיצוב הקיים, וזאת על מנת לשדרג קיר במטבח או בסלון, לחפות קיר של גרם מדרגות במבנה או לחפות קיר בו מותקן האח.

תרומה חשובה וייחודית לעיצוב הבית

הבריקים פופולאריים במיוחד ברחבי אירופה אך בשנים האחרונות מעצבי ואדריכלי הפנים בישראל החלו לשלב בריקים עתיקים מפירוק בתור אבני חיפוי לקירות פנים או חוץ כחלק בלתי נפרד מתוכניות העיצוב שלהם, כיוון שהבריקים תורמים רבות למראה מסוגנן ולאווירה חמימה והרמונית בבית. כאמור, רוב הבריקים מפירוק ובריקים עתיקים מיובאים מאירופה ולאחר תהליך ניקוי קפדני הם משווקים לצרכן הישראלי במחירים נוחים. ניתן לשלב בין בריקים בגוונים שונים על מנת ליצור מראה ייחודי ומרהיב. מעבר לתרומה לעיצוב הבריקים חשובים גם כשכבת בידוד יעילה של חום וקור וכך נהנים גם מחיסכון אנרגטי למיזוג הבית בקיץ ובחורף.