AVNEY YESOD

סוגי חיפויי אבן טרוורטיןמדרגות אבן טרוורטין

קיימים סוגים שונים של חיפויים מאבן טבעית גם אם מדובר בחיפויי חוץ או פנים. אחד  הוא זה העשוי משיש טרוורטין. חיפוי שיש טרוורטין הינו שיש בעל מראה ייחודי, המוצע כיום לרבים המעוניינים בחיפויי קירות קצת שונים, ובעיקר גם בעיצוב מקסים.
אפשר למצוא כיום בחנויות מגוון רחב של דוגמאות העשויות משיש זה, וגם מרקמים שונים, שכל אחד מהם יוצר מראה אחר.

השיש עצמו, ולפני התקנתו, עובר ליטוש והתאמה מיוחדת על מנת להיטמע באופן מושלם במקום וליצור את האווירה הנדרשת. כאשר אנו נדרשים לבחור ולהתאים שיש למרחב, זה לא תמיד פשוט ולו מהסיבה הפשוטה שמבחר האפשרויות עצום ולרוב האנשים אין את הידע והניסיון בכדי לבחור את השיש הנכון.

ובכל זאת, אם מתייחסים לכמה פרמטרים שונים, אפשר לעשות זאת בהצלחה.

 


פרמטרים לבחירת אבן חיפוי שיש טרוורטין

א. כמה זה עולה ? חיפוי שיש  מטרוורטין מוצע כיום בטווח רחב של מחירים. אם אתם שוקלים לשלב חיפוי כזה בביתכם, חשוב שתבדקו מראש את העלויות השונות. תחילה הגדירו מהו התקציב שלכם, כלומר, כמה אתם מעוניינים להשקיע, ובהמשך התחילו במלאכת החיפוש. כשאתם בודקים את עלויותיו של חיפוי שיש זה, כדאי לכם לפנות לארבעה או חמישה מקומות שונים ולהשוות מחירים.

ב. אילו דוגמאות ומרקמים מוצעים לכם ? כדי ליצור אווירה מתאימה או מראה מסוג מסוים, חשוב שתבחרו בחיפוי השיש המתאים ביותר. חיפוי שיש מסוג זה מוצע, כאמור, במגוון של דוגמאות שונות ואפשר להשתמש בו הן לצורך ריצוף והן לצורך חיפוי. כדאי לכם לבצע סקר שוק, תוך התייחסות לאפשרויות המוצעות בשוק כיום. במסגרת סקר שוק זה מומלץ לבחון כמה דוגמאות שונות ולבדוק האם ועד כמה הן מתאימות לביתכם ולסגנון העיצובי שאותו אתם רוצים ליצור במרחב כולו.

ג. היעזרו במומחים בתחום ? אם אינכם מכירים את תחום החיפויים ואתם רוצים ליהנות מהבחירה המוצלחת ביותר, חשוב שתפנו אל החברות המתמחות בתחום. חברות אלו תוכלנה לעזור לכם לבחור את החיפוי המתאים ביותר ובאיכות ברמה גבוהה. חשוב לפנות לחברות מקצועיות, המתמחות בתחום זה של חיפויים ובעלות ניסיון רב בשימוש בשיש מסוג טרוורטין. מכיוון שמדובר בשיש בעל איכויות מסוימות, השונות מאלו של שיש מסוג אחר, חשוב להכיר אותו היטב ולדעת כיצד לשלב אותו בכל מקום. חברה המתמחה בתחום זה תספק לכם את הפתרונות המתאימים, שמהם תוכלו ליהנות לאורך זמן רב.

אבני יסוד פתרונות שיש טרוורטין

אבני יסוד – יבוא ושיווק שיש טרוורטין

לייעוץ והצעת מחיר חייגו: 04-6902666