AVNEY YESOD

אבני מדרך

חיפוי קרקע באבני מדרך

אבני מדרך משמשות לרוב כפתרון ליצירת מעברים וכיסוי הקרקע בגינה על ידי אבני ריצוף המונחות בנפרד אחת מהשניה. יתרונן של אבני המדרך על פני ריצוף חוץ הוא בפשטות היישום. ניתן להניח את האבנים על אדמה מהודקת וללא צורך ביציקת בטון. בנוסף ניתן לגדל צמחייה בינות לאבני המדרך, וכך לייצר מראה פראי בחצר הבית ובגינה. חברת אבני יסוד מספקת אבני מדרך מסוגים שונים של אבן טבעית לריצוף הגינה או החצר.

אבני מדרך פנינה​

אבני מדרך בזלת

אבני מדרך שונות

יצירת קשר​

אנחנו עומדים לשירותכם ורוצים להעניק גם לכם שירות מקצועי ולצרף אתכם למעגל לקוחותינו המרוצים.

לתיאום פגישה והתייעצות עם מומחה ריצוף וחיפוי מקצועי, הזמנת מוצרים ולמידע נוסף:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

שאלות נפוצות על

אבני מדרך

אבני מדרך מגיעות ברוב המקרים במספר צורות. אבן מדרך היא למעשה אבן טבעית המנוסרת בצורה אשר מתאימה להשתלב בגינה או בחצר, כאשר כל אבן מתחברת לאבן שלידה. צורה אחת היא צורת הריבוע, כהשמימדים שלה יהיו לרוב 40 על 40 ס"מ. צורה נוספת שהינה נפוצה היא צורת מלבן, כאשר גודל ממוצע יהיה 56X70 ס"מ. ניתן כמובן גם ליצור את אבני המדרך בצורה הדומה למשושה או בצורה "פראית יותר". למעשה ישנה אפשרות להתאמה או לשינוי, מה שיוצר מגוון אפשרויות כמעט אינסופי.

אבני מדרך יכולות להגיע במגוון צבעים, כאשר הפופולאריים ביותר הינם: אפור, שחור חום ואדמדם. הגוון הייחודי של אבני המדרך הינו כתוצאה של מינרלים או משקעים שונים המתגבשים יחדיו באבן, לעיתים בתהליך היווצרות איטי של אלפי שנים. לעיתים ניתן לראות על גבי אבני המדרך טקסטורות ייחודיות, ואפילו טבעיות של צמחים מאובנים או שבלולים, והדבר תורם לייחודיות ומשפר את מראה שביל הכניסה, חצר או הגינה.

מכיוון שאבני מדרך מגיעות בגדלים שונים, לא ניתן לחשב במדוייק את מספר האבנים הנדרשות לחיפוי שטח. לצורך הערכה גסה, ניתן להתייחס לכל 2.5 אבנים כמטר מרובע אחד. כאשר מתכננים שביל מאבני מדרך, ניתן לספור את הצעדים הנדרשים להליכה וכמספר הצעדים – מספר האבנים.

ריצוף לגינה עם אבני מדרך טבעיות

אבני מדרך (או אבני דריכה) הינן גושי סלע שטוחים וגדולים, העשויים מאבן טבעית, שיש  או בזלת, ומטרתן להוות מעיין איים של אבן בגינה או בחצר למטרות מעבר נוח וגם לבתור אלמנט עיצובי. חברת אבני יסוד מספקת אבני מדרך ממגוון סוגים של אבן טבעית: בזלת, גרניט, אבן מדרך מג'מעין, אבן ביר זית, ואבני מדרך משיש.

חשוב לציין כי אבני מדרך מאבן טבעית מגיעות במגוון צבעים ובמגוון מידות.  אתם בוחרים את סוג האבן יחד איתנו, ואנחנו מבצעים עבודה מקצועית ומביאים לכם לחצר את האבנים האיכותיות ביותר לריצוף הגינה או החצר ומבצעים את העיצוב והביצוע המקצועי ביותר. 

ריצוף אבני מדרך לגינה ולחצר ריצוף אבני מדרך לגינה ולחצר- בזלת, גרניט, ביר זית

מעבר בגינה (אפילו למשך כמה שניות) עלול למלא את הנעליים בבוץ, וזה קורה די הרבה  ובמיוחד בחורף. אבני מדרך לגינה מאפשרים לכם לחסוך הרבה זמן יקר בניקיון הנעליים. שביל או ריצוף של אבני מדרך מאפשר לכם לעבור בגינה תוך כדי צמצום חשיפת הנעליים ללכלוך הניסיון העשיר שלנו בכל הקשור לעיצוב אבני מדרך מאפשר לנו להציע בפני הלקוחות מגוון כל כך רחב, כך שכל לקוח יכול למצוא את העיצוב שיתאים הכי הרבה לטעם האישי שלו.

תוכן עניינים