AVNEY YESOD

ארץ ישראל התברכה בנופים עוצרי נשימה ובהיסטוריה מפוארת. אך עם כל היתרונות של המדינה, שטחה הקטן וצפיפות האוכלוסין  הרבה מקשים מאוד על הפקה ושימוש בחומרי גלם מקומיים בפרויקטים בתחום בינוי. העובדה שרוב שטח המדינה מיושב במידה כזאת או אחרת, יחד עם ארגוני סביבה פעילים, הופכים את חומרי הגלם הישראלים ליקרים יותר ממקביליהם בעולם. המחיר הגבוה מאלץ יזמים רבים לרכוש את חומרי הגלם שלהם מחוץ לארץ, כאשר ייבוא של אבן טבעית ובעיקר שיש תופס נתח שוק נרחב.

יבוא אבן טבעית לישראל –מספר יתרונות

לצד המחיר המפתה, לייבוא שיש ואבן טבעית לארץ יתרונות רבים. יתרונות אלו כוללים:
• מגוון: השוק הישראלי צמא לסוגים ומינים שונים של שיש לבנייה. על מנת להשיג את הסוגים השונים של השיש, בין אם מדובר במרקם או צבע ייחודי, אין ברירה אלא לפנות למחצבות ומפעלי עיבוד בארצות אחרות.
• איכות: מדינות רבות בעולם נמצאות במצב כלכלי קשה. העובדה שהשוק הישראלי מוכן לשלם ביד רחבה באופן יחסי, מאפשרת לנו לייבא אבן טבעית באיכות גבוהה יותר מאשר אבן מקבילה המופקת במחצבות בארץ.
• זמינות: בעוד שהמחצבות הקיימות בארץ מסוגלות לספק כמות מסוימת של שיש לשוק המקומי המתרחב, לעיתים קרובות קיים פקק באספקה. ייבוא של שיש מחוץ לארץ מאפשר לנו לגוון את מקורות האספקה שלנו, ולהבטיח זרימה שוטפת של חומרי גלם.

חברת אבני יסוד מייבאת ומשווקת שיש איכותי ואבן טבעית לריצוף וחיפוי מאז שנת 2000.