AVNEY YESOD

כדי להבין מה זה קופינג ומדוע חשוב לבחור להקפיד על הנחת קופינג לבריכה ברמה גבוהה ראוי להתחיל בשאלה מה זה קופינג. 
ובכן – סביב לכל בריכת שחייה –  לא זה משנה אם פרטית או ציבורית – נהוג לרצף. תפקידו של הריצוף  הוא למנוע החלקה ולא פחות מך, ליצור מראה אחיד, נעים לעין ויפה. החלק של הריצוף אשר נמצא ממש צמוד לבריכה עצמה נקרא קופינג. אלה הם האריחים אשר מקיפים את בריכת השחייה, מסביב לה , זהו קו הגבול בין הבריכה לבין הריצוף הנמצא מעבר לה.

 

קופינג לבריכות שחייה – אבנים מתאימות

קופינג בריכת שחייה

עם עליית רמת החיים בישראל, יותר בעלי בתים התחילו להבין את יתרונות הקמת בריכה פרטית בביתם והתחילו לחפש בעלי מקצוע שיתנו פתרון הן לבניית הבריכה והן לאבני השפה המקיפות אותה.
אבנים אלו משוות לבריכה מראה מעוצב ואף מונעות החלקה

 

קופינג מאבן פראית בבריכת שחייה בנטורהשימוש באבן טבעית עבור קופינג לבריכות שחייה הוא רעיון נפלא אך יש לרכוש אבן מתאימה ואיכותית שהרי אבנים אלה נמצאים במגע מתמיד עם מים.

ישנם סוגים רבים של אבני קופינג אך הנפוצות ביותר הן קופינג שיש, קופינג אבן חברון, קופינג טרוונטין מונגולי וקופינג טרוורטין סילבר אשר נותנות פתרון מלא הן מבחינת מראה והן מבחינת איכות.
בתהליך הכנת קופינג לבריכה מכינים ועושים אותן עמידות בפני רטיבות ובלאי, קופינג שיש ואבן חברון נותנות מענה בפני חדירה של נוזלים ואף להם ישנה חשיבות מיוחדת בניקוז המים שלא יצטבר במקום אחד.

רחבת בריכת שחייה מורכבת לרוב מ-2 חלקים:

חלק ראשון:
אבני ריצוף סביב לבריכה.
אבני ריצוף מאבן טבעית מהוות את מרבית השטח המרוצף סביב בריכות שחייה.

חלק שני:
קופינג אבני השפה המקיפות את הבריכה.
 קופינג בזלת לבריכה חיצוניתקופינג סביב בריכה עשוי גם הוא מאבן טבעית שעלייה להיות עמידה במיוחד, וזאת בשל המגע התמידי של האבן  עם מי הבריכה ומסותתות באופן ייחודי כדי לבצע את מטרתן. הנחתן של אבני הקופינג  דורש תכנון מיוחד ועבודה קפדנית, שכן הן תמיד יונחו בשיפוע קל אל כיוון פנים הבריכה לצורך ניקוד המים חזרה אל הבריכה.
ניתן להתאים קופינג לבריכה לעיצוב, לצורתה ולצבעיה של כל בריכה, גם אם הם אינם “סטנדרטיים”. קופינג איכותי הוא כזה שלא תהיו מודעים לתרומתו הפונקציונלית, אך תתרשמו מהערך הארכיטקטוני שהוא מוסיף.

להצעת מחיר אטרקטיבית עבור קופינג איכותי לבריכה שלכם
התקשרו 04-6902666  ונשמח לעזור

התקנת קופינג לבריכות שחייה מאבן טבעית

כמו בעבר, בריכות שחיה כיום הן תופעה הרבה יותר נפוצה וגם מקובלת. כיום, ניתן למצוא הרבה מאוד בריכות בבתים פרטיים, בבניינים משותפים, במרכזי ספא וכושר, בצימרים ובבתי מלון ועוד

כאשר מתקינים בריכה חדשה, בין אם גדולה ובין אם קטנה, חשוב מאוד להקפיד על ביצוע מעולה ועל חומרי גלם מצוינים. בין היתר, חשוב לבחור במתקין מוסמך ובעל ניסיון בייצור והנחת קופינג לבריכה.

אחרי שראינו מהו בדיוק הקופינג נסביר גם מדוע ייצור והנחת קופינג סביב בריכות שחייה בריכה צריכים להתבצע בצורה מדויקת ובמיומנות גבוהה וכן תוך שימוש בחומרי גלם מעולים מאבן טבעית .

מכיוון שמדובר על סוג של אבנים שמצויים במגע מתמיד עם מים, חשוב לוודא שמדובר על חומר עמיד ביותר מפני שחיקה. חומר שאיננו עמיד יתפורר עד מהרה ומראהו יפגע. בנוסף, הקופינג אמור להיות לא רק עמיד משחיקה למים אלא גם עמיד במגע עם חומרים חריפים וחזקים כמו כלור וחומרי חיטוי אחרים. עמידות תתבטא בשמירה על הצבע המקורי ושמירה על אחידות מבנית.

הייצור האיכותי וההנחה האיכות חיוניים כדי ליצור מראה יפה, ללא פגמים וללא עיוותים. ריצוף סביב הבריכה, וקופינג באבן איכותית אשר מונחת בצורה מותאמת תשפר את מראה הבריכה וסביבתה וגם תמנע סיכונים של החלקה, מעידה או כל תאונה אחרות.

על מנת להבטיח שביעות רצון מקסימלית כדאי לפנות אך ורק ליצרן ולספק שירות בעל ניסיון בהתקנת אבן טבעית , ספק מתמחה במתן שירות ריצוף וחיפוי אבן לאורך זמן וברמה גבוהה. לפני תחילת העבודה כדאי להתרשם מחומר הגלם ומפרויקטים דומים אחרים.
לקבלת פרטים נוספים על חיפוי קירות חיצוניים