AVNEY YESOD

בחירת שיש טבעי למטבח – חיפוי מטבח וריצוף הבית בשיש. כל השאלות והתשובות על בחירת שיש 
אתם מתלבטים איזה שיש להתקין במטבח של הבית החדש שאתם בונים בימים אלו? אם כך, אפשר בהחלט להבין את ההתלבטות כי היום יש לא רק גוונים רבים לשיש שאפשר להתקין במטבח אלא גם אבנים שונות שמהן הוא יכול להיות עשוי. המאמר שלפניכם כולל תשובות לשאלות נפוצות וחשובות בתחום כך שטוב תעשו אם תקראו אותן.

כיצד יודעים איזה אבן תתאים לשיש המטבח שלכם?

שיש למטבח יכול להיות מורכב או מאבן טבעית או מאבן סינטטית, כאשר לכל אבן יש יתרונות וחסרונות. אם הרעיון שלכם הוא לקנות שיש במחיר נוח שיוכל להחזיק מעמד לשנים רבות ולשמור על הצורה שלו, על החוזק שלו ועל הצבעים שלו, הרי שהבחירה הטובה ביותר היא שיש סיליטון.

מדוע שיש הסיליטון כל כך מומלץ למטבחים

שיש סיליטון הינו שיש שמורכב מ95% קוורץ והוא למעשה עשוי באופן סינטטי. עצם העבודה שיש בו כל כך הרבה אחוזים של קוורץ גורמת לכך שהוא יהיה קשיח ועמיד במיוחד, ואלה הן תכונות שאנו זקוקים להן כשאנחנו מחפשים שיש למטבח שיתאים לנו לשנים. השיש הזה לא סופג כתמים של קפה או של חומרים אחרים שנמצאים תמיד במטבח, ומעבר לכך, גם לא מסובך לנקות אותו ולכן הוא מתאים להרבה משפחות.

האם כדאי לבחור שיש לריצוף על ידי צפייה בקטלוגים

בהחלט לא, והסיבה לכך היא שבמקרה של השיש למטבח יש הבדל עצום בין התמונות ובין המציאות. לא מדובר על מוצר קטן אלא על משהו שימלא את רוב שטח המטבח ולכן עדיף להשקיע בבחירה שלו ועדיף לנסוע לאולמות תצוגה של חברות המתמחות ביבוא ושיווק שיש, ולהתרשם מהשיש במציאות.

האם  שיש טבעי למטבח נמכר תמיד באותו מחיר

בוודאי שלא, כי למעשה כל חברה שמוכרת שיש ואבן טבעית לריצוף יכולה לגבות עבורו מחירים אחרים. אחרי שתדעו מה מתאים לכם ומה אתם מחפשים יהיה מאוד כדאי לעשות השוואת מחירים כי אומנם כדאי לקנות שיש איכותי אך לא כדאי לשלם יותר ממה שצריך.

בחרו שיש שיהיה לכם נעים לראות ולעבוד עליו כיוון שבסופו של דבר על השיש הזה תבשלו ועליו תיצרו מטעמים לכל המשפחה.

לקריאה על שיש ואבן טבעית לריצוף פנים ליחצו כאן