AVNEY YESOD

כאשר אתם עומדים בפני פרוייקט של ריצוף אבן, חשוב שתדעו מספר דברים חשובים, על מנת למנוע עוגמת נפש והוצאות מיותרות.

בחירת ספק האבן ועבודה מולו

ראשית, חשוב לבחור בקפידה את ספק האבן מולו אתם עובדים. רק חברה מקצועית ואמינה תדאג שתקבלו את חומרי הגלן האיכותיים ביותר שהתאם לתקציב שלכם. שנית, כמות הריצוף שצריך להזמין צריכה להיות בערך עשרה אחוז יותר מהנחוץ, זאת על מנת שיהיה ריצוף לצורך מקרים שונים של אי תאימות.

בחירת האבן המתאימה

האבנים המשמשות לצרכי ריצוף יכולות ליצור אווירה מיוחדת מאד במרחב ולהפוך אותו למסוגנן מאד. כשמחפשים אבן חשוב להתייחס תחילה אל המקום שבו מעוניינים להשתמש בה. האם רוצים אותה לריצוף פנים או אולי לריצוף חלקו החיצוני של הבית או המבנה? התנאים בכל מקום הם שונים וחשוב שהאבן שתיבחר תוכל להתמודד איתם בצורה הנכונה ולהחזיק מעמד לאורך זמן רב. מומלץ לפנות לחברות המתמחות בכך ולהיעזר בצוות המקום כדי לאתר את הפתרון המתאים ביותר. סקר שוק מקדים יעזור בכך לא מעט, ובמסגרתו ניתן יהיה להשוות בין כמה סוגים, תוך התייחסות למאפייניו של כל סוג. כך למשל, קרמיקה דמוי פרקט מקנה לבית מראה טבעי ואלגנטי, אך ישנם הרבה אנשים שבכלל לא מודעים לאופציה הזו. לפי אותו עקרון המודעות בנושא שילוב אבן במסגרת עיצוב הבית חשובה מאוד.

מאוד כדאי לבחור את האבן לחיפוי או לריצוף כך שתשתלב עם הסגנון העיצובי של שאר הבית ועם הטעם האישי של דיירי הבית. אם אינכם מבינים כיצד להתאים זאת בעצמכם- תוכלו להתייעץ עם המומחים של החברה המספקת לכם את האבן -להם יש ניסיון רב גם בפן העיצובי של אבני החיפוי והריצוף.

אז שהיה בהצלחה!