AVNEY YESOD

ריצוף באבן טרוורטין

ריצוף טרוורטין בעיבודים שונים

אבן הטרוורטין נוצרת במשך אלפי שנים בתהליך של חלחול ושקיעה של סידן פחמתי. תהליך זה הופך את הסלע שנוצר לחזק במיוחד ועמיד בפני התפוררות, מכיוון שהחומרים החרסיתיים, העלולים לייצר גידים וסדקים, נשטפים לחלוטין החוצה.

שמנת

צ'וקולטה

סילבר

גולד

קשמיר

שונות

יצירת קשר​

אבני יסוד בע"מ הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום הייבוא, המכירה והאספקה של אבן טבעית, שיש ובריקים לריצוף וחיפוי.

מגוון מוצרי החברה כולל אבן טבעית לריצוף פנים וחוץ, שיש טבעי, בריקים, גרניט ובזלת לחיפוי, אבני מדרך לגן, ואבן למדרגות.

הנכם מוזמנים להשאיר הודעה ואנו נחזור אליכם בהקדם

ליצירת קשר טלפוני ולתיאום ביקור באולם התצוגה התקשרו 04-6902666

שאלות נפוצות על

ריצוף באבן טרוורטין

אבן הטרוורטין הינה אבן חזקה במיוחד גם בעוביים קטנים. ביחס לאבנים אחרות הספיגה שלה נמוכה ולאחר היישום היא אינה מתפרקת מכיוון שאין בה גידים חרסיתיים

 

ריצוף פנים באבן טרוורטין שמנת  בעלת אופי הנייטרלי ורב-תכליתי, משלים ללא מאמץ סגנונות עיצוב פנים שונים. בסביבה מודרנית או מינימליסטית, יוצר הטרוורטין שמנת רקע רגוע ונקי, המאפשר לאלמנטים עיצוביים אחרים להתבלט. בין אם בעיצוב מסורתי או קלאסי, מוסיף הטרוורטין שמנת חמימות ואלגנטיות, ומשתלב בהרמוניה עם ריהוט מעוטר ופרטים מורכבים. בנוסף, השמנת משתלב היטב עם סגנונות כפריים, מכיוון שהוא מעורר תחושת שלווה טבעית.

לריצוף טרוורטין צ'וקולטה צבע עשיר ואדמתי, אשר מביא תחושת חמימות ונעימות לכל בית, ובמיוחד בסביבה כפרית. צבעה החום משתלב בהרמוניה עם חומרים טבעיים כגון עץ ​​בד ועור, ויוצר אווירה חמימה ומזמינה. בחלל עכשווי או בסגנון תעשייתי, הצ'וקולטה יכולה לשמש כאלמנט הארקה, על ידי הוספת עומק ומגע של יופי טבעי. לבסוף היא משתלבת היטב גם עם עיצובים בוהמיינים או אקלקטיים, בשל יכולתה להשתלב ללא מאמץ עם צבעים ודוגמאות תוססים, וליצור חלל מעניין ואקלקטי מבחינה ויזואלית.

ריצוף בטרוורטין סילבר, בעל הגוון הקריר והמתכתי שלו, מוסיף נופך של תחכום מודרני לכל סגנון עיצובי. בסביבה עכשווית או מינימליסטית, מביא הסילבר מגע של זוהר ואלגנטיות, משקף אור חוזר ומשווה אווירה יוקרתית. יתר על כן, הסילבר משלים בצורה טובה סגנונות עיצוב תעשייתיים, מכיוון שהוא משתלב בקלות עם חומרי גלם תעשייתיים כמו בטון או לבנים חשופות.

ריצוף פנים באבן טרוורטין קשמיר מתאים לאנשים שלא מפחדים להכניס את הפרא הביתה. אבן זו ידועה בגווניה הרבים, בצורות ובצבעים הייחודיים שמספרים את סיפור היווצרותם הגיאולוגי בעצם נוכחותם.

אבני יסוד – ריצוף באבן טרוורטין

אבן הטרוורטין נוצרת במשך אלפי שנים בתהליך של חלחול ושקיעה של סידן פחמתי. תהליך טבעי זה מתרחש כאשר מים עשירים במינרלים זורמים דרך אבן גיר ומובילים מינרלים מומסים אל פני השטח, שם הם מתמצקים ויוצרים דוגמאות ומרקמים ייחודיים. תהליך זה הופך את הסלע שנוצר לחזק במיוחד ועמיד בפני התפוררות, מכיוון שהחומרים החרסיתיים, העלולים לייצר גידים וסדקים, נשטפים לחלוטין החוצה.

מידע כללי על טרוורטין

כיום, הטרוורטין זוכה לפופולריות עצומה בשוק הריצוף בשל יופיה ועמידותה העל-זמניים. הטרוורטין מתאימה ליישומים פנימיים וחיצונים כאחד והגוונים החמים והאדמתיים שלה, החל מבז' קרמי(שמנת) כלה באפור כסוף(סילבר) ועד זהב עשיר(גולד), מוסיפים נופך של אלגנטיות ואינטימיות לכל חלל.

ריצוף פנים

ריצוף חוץ

בריקים

חיפוי פנים

חיפוי חוץ

אבני מדרך

בריכות שחייה

פרוייקטים