AVNEY YESOD

ריצוף אבן טבעית וחיפויים לקירות הבית באזור צפון הארץ – חברת אבני יסוד

חברת אבני יסוד הממוקמת בקיבוץ יפתח שבגליל העליון, היא החברה המובילה באיזור הצפון בכלל ובגליל בפרט בכל הקשור לחיפוי או ריצוף אבן ושיש לחיפוי חיצוני כולל: אבן טבעית לריצוף חיצוני, אבן טבעית לריצוף פנימי, , חיפוי שיש, חיפוי אבן ועוד שירותים רביםאם ביקשתם למצוא חברה באיזור הצפון העוסקות בייבוא ובשיווק של אבן טבעית ואיכותית לצרכי חיפוי או ריצוף ומוצרי שיש   הגעתם למקום הנכון התקשרו אלינו 04-6902666

 

בחירת אבן טבעית לריצוף הבית או לחיפוי קירות  פנים וחוץ

אבן מסותתת בבניה עתיקהבאם אתם מתלבטים לגבי ההתאמה לשאר הבית ולא מצליחים להכריע תמיד קיימת האפשרות להיוועץ באיש מקצוע, כלומר במעצב פנים שיכול לסייע לכם בהתאמה בין פנים הבית לחוץ ולעזור לכם באיתור אבן לריצוף שתתאים לכם ולביתכם. חברת אבני יסוד הינה מחברות אספקת אבן טבעית המובילות באזור הצפון. אנו מספקים  ללקוחותינו עשרות סוגים של אבן טבעית ושל שיש לריצוף כולל אבן טרוורטין, אבני מדרך, בריקים לחיפוי קירות ואבנים לריצוף בריכות שחייה. בואו אל אולם בתצוגה שלנו והתרשמו מסוגי האבן והשיש המגוונים שיש שם.

 

ריצוף שיש בצפון עם אבני יסוד

אבני יסוד אבן טבעית בצפוןריצוף שיש הוא אלמנט מאוד חשוב לבית שלנו ובעזרתו אנחנו יכולים לגרום לבית שלנו להראות אחרת לגמרי, ריצוף שיש הוא דבר מורכב מאוד וחשוב לשים לכל פרט ופרט בשלבי הריצוף.
השיש הוא חומר נוח מאוד, מאחר והוא תמיד מבריק וחלק וקל לנקות ממנו את הלכלוך, אך חשוב לדעת כי על מנת שאנחנו ננקה את הלכלוכים השונים שמצטברים על השיש עלינו להשתמש במגוון תכשירים וחומרים מסוימים על מנת שאנחנו לא נפגע בשיש ונהרוס אותו.

אבני יסוד הינה החברה המובילה באיזור הצפון ובגליל בשיווק אבן טבעית לחיפוי ולריצוף בצפון ובמרכז. שיש  לחיפוי או ריצוף אבן טבעית . 04-6902666

מחירים של אבן טבעית ושיש

מרכז כנסים פסטורל ריצוף פנים טרוורטין ומסגרת בריק אדום מלוטשמחירי ריצוף לבית עשוי משיש עולים יכולים לעלות לפחות מאה ש”ח למטר מרובע ועד אלפי שקלים למטר מרובע.  אך אם בחרתם בכל זאת באבני טרוורטין או שיש טבעי – דעו לכן כי את השיש אנחנו יכולים להתאים לכל סוגי עיצוב הבית השונים שתוכלו לרצות ולבחורריצוף שיש הינו דבר מורכב, ואחזקת השיש ושמירה עליו הינם דברים מורכבים עוד יותר, אך אם אנו נפעל לפי ההוראות אנחנו נוכל לשמור על השיש שלנו בצורה הטובה ביותר שיש.

 

תוכן עניינים