AVNEY YESOD

הצפחה היא סוג של סלע שניתן למצוא בשכבות שונות של האדמה, והוא מתהווה לאורך זמן רב מאוד בתנאים מסוימים של טמפרטורה ולחץ. בארץ סלעים אלו נפוצים בעיקר באזור אילת וסביבתה, כולל בהר המפורסם שנושא את השם "הר צפחות".

אבני צפחות יוצרות מראה מיוחד למרחב, והן הבחירה הראשונה של מעצבים רבים בתחום עיצוב החוץ. ריצוף אבן חיצוני עם לבני הצפחה יכולות להיות מרהיבות במיוחד, ומגיעות בגוונים וצורות שונים, ומעניקות למרחב מראה ייחודי מאוד, טבעי, ואם תרצו אף פראי.

חצר יפהפייה באמת עם אבני צפחה
חצר יפה באמת, שגורמת לכם לרצות לשהות בה עוד ועוד, לארח, לנוח, לקרוא ולבלות, היא מתנה גדולה לחיים, ומרחב שמעלה את רמת החיים ואת ערך הנכס. הבחירה של אבני צפחות לריצוף החצר שלכם היא בחירה שלוקחת בחשבון את כל הדברים הללו, ומביאה אותם לידי ביטוי בצורה היפה ביותר.

מעצבים הם אמנים פרקטיים, אנשים שהקריירה שלהם מבוססת על מפגש בין יסודות האומנות והאסתטיקה לבין העולם הפרקטי והשימושי. מעצב החוץ שלכם מכיר בוודאי את אבני הצפחות, ויודע על יתרונותיהם הרבים, החל ממחירם הנוח, וכלה נוחות העבודה שהן מביאות, וביופי הטבעי שלהן.

עמידת אבני הצפחה ומיקומן בחצר
הרצפה של החצר שלכם צריכה להיות מאוד עמידה, חזקה במיוחד, וכמובן, יפה ומיוחדת. היא זקוקה לעוצמה רבה שכן היא צריכה לעמוד מול פגעי מזג האוויר, תוך כדי שהיא מאפשרת לכם לצעוד עליה בחופשיות, וכמובן שהיא צריכה להחזיק מעמד לאורך שנים.

מיקומן של אבני הצפחה לכדי שביל מתפתל היא הבחירה הראשונה של רוב המעצבים שהתאהבו בחומר, אך ניתן לשלבה בצורה מרהיבה גם כריצוף למרחב ישיבה עם כיסאות ושולחנות, ובתוך חומות וקירות בחצר, מה שייתן לחצר שלכם מראה מפואר ואלגנטי במיוחד.